min häst är bäst<3

Idag hade vi en sån där dag då ALLT bara klickade! Han var supermjuk och sådär så först red jag ca 2 min i hacket, men sen ångrade jag min och tog av det och tog tyglarna som en halsring istället och det känndes sååååååå mycket bättre! :D Vi tränade mest i skritt men även lite att ställa och så i trav ^^annars så tränade vi backa (vilket nog aldrig har gått bättre än idag, verkligen klockrent!!) bakdelsvändning (vilket han inte riktigt har förstått än, men vi kämpar på och han försöker verkligen förstå så det är jättebra, och jag försöker göra så tydligt som möjligt för honom^^ ) och skänkelvikningar i skritt och trav :D (vilket såklart också gick jättebra!)  men damn att ingen fotade, men det är ju så när det går som bäst... ingen som fotar...
sen så skulle lilla killen få några äpplen när vi var klara, färska från trädet i hagen. men dom var för högt upp så jag nådde inte XD så jag ställde mig på hans rygg när han var helt lös, men han stog så stilla så :) så tog ner några finfina äpplen till honom och ett till mig ^^ det tyckte han verkligen om xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0