superträning!

igår var jag och linda ute och red, och agnes var med som fotograf! :D det gick inte allt bra! xD åkte av... men lilla killen var sjukt busig så han hade bara kul, och jag var inte riktigt med på svängarna. men vi fick grymma bilder på det!! :D en av dom finns på min bdb, Wild0Horse
men idag blev det desto bättre träning! :D det blev löslongering, och han var superbusig men ändå jättelyhörd och snäll! :) minsta lilla signaler och han gjorde det med glädje och bara flög ut i nya varv när jag bad honom om det xD galoppen var också helt klockren! det har nog faktiskt aldrig gått så bra innan och han var helt underbar!! :D slutade med att bara springa och leka med honom och han hoppade jämfota och tyckte det var superkul! sen så blev det en heldusch med grönsåpa för Iors del men han var snäll och stog stilla menas jag tvättade honom så nu är han superlen och fin ^^<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0