tillbaka på bloggen! :D

nu är jag tillbaka på bloggen igen hade jag tänkt. det var ju ett tag sen nu ^^
Jag och Ior kommer frammåt i träningen och vi rider mer och mer löst. idag var vi faktiskt ute på ett helt öppet fält och red i bara halsring och han lyssnade underbart bra! förutom att han hellre ville galoppera än att trava, men jag lät honom busa lite så var inte så noga med att han tog några små galopper istället för trav ^^ jag sa ju till honom att trava några gånger i uppvärmningen och då lyssnade han ju faktiskt bra så jag tyckte att han kunde få vara lite ponny och busa av sig lite ^^ men annars var han superduktig! :D
en bild på mig och Ior för ett tag sen :) vi racar upp för en liten äng efter ett dåligt träningspass, men galoppen var helt underbar och det bara släppte där! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0