yes! :D

Nu så kanske jag har hittat en shettis och en treåring jag kanske ska få ta hand om lite då och då. shettisen ska köras in och treåringen ska longeras/marktränas och kan även påbörja lite NH filosofi med den! ;D Fast det är inte helt säkert, men hon ska höra av sig och så snackar vi mer om det. Jag känner ju henne som äger dom sen innan men har inte haft kontakt med henne sen jag var typ 10 år eller nåt, och inte jättebra då heller. men det ska bli jättetrevligt för hon tänker lite som mig kring hästarna också och det gör ju saken lättare! :D så det ska bli jättetrevligt!
Men i vilket fall så var jag och linn ute och red igår. Vi skulle ut en runda och komma upp på svenljungavägen. men så skulle vi ut vänster på en grusväg, men kom på att vi har aldrig gått till höger där, så vi visste inte vart den ledde. så vi gick helt enkelt höger istället ^^ och vipps så kom vi ut hon hon som har shettisen och treåringen!! det var så jag började prata med henne, för dom hade precis ridit hade precis lämnat hästarna i hagen så dom var utanför stallet när vi red förbi.
hästarna var iallafall jättepigga! xD och linn skulle prova att trava i damsits barbacka men ramlade av så nu står hon och bakar till mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0