Dags för uppdatering nu!

Nu har jag frisknat till och det kommer bli uppdateringar här igen :D Jag kan börja med att säga att jag och Ior är väll tillbaka där vi var innan nu. vi tränar och busar :D jag har även tagit lite ridturer med gammla fjordningen Flickan ibland nu. I helgen så var jag även ute med Fia en liten runda och slirade runt på vägarna. jag hittade En väg som inte var hal alls så det blev såklart långgalopp där! :D Sitter mest och hoppas på att man ska vakna en dag och all is är borta, men det är väll bara att fortsätta drömma x)
Jag är fortfarande inte aktiv på min bdb och kommer nog hålla upp ett tag till av några anledningar, men kommer nog komma igång så småningom där också! :D men så länge så blir det uppdateringar här istället. :)
Ha det tills nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0