dålig uppdatering...

Det har väldigt dålig uppdatering här nu, men det är för att det inte har gått så bra med Ior just nu. vi är väll inne i en dålig period, så jag har bestämmt mig för att börja om helt från början nu. så idag var vi ute och gick :D han verkade uppskatta det och tyckte det var väldigt kul! :D så det blir inga mer krav nu. jag är så glad att bara ha en liten ponny så jag lägger ner alla krav på mig själv. Nu ska vi bara ha kul, och så får vi se var som händer sen. det kan hända att jag börjar träna sen igen för det är väldigt kul att träna och se frammgångarna komma, men just nu så kan varken jag eller Ior p.g.a vårat sykiska mående. men vill ni ha mer uppdatering om oss så får det bli bdb. jag kommer uppdatera mer här när vi har fått ordning på saker och ting. :) men ni är välkommna till min bdb: @Wild0Horse.bdb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0