Går bättre med Ior nu!

eftersom att bdb cpar totalt(!!!) så får jag skriva här ist. det står att jag måste skriva giltlig bildtext, men jag har ju redan gjort det!!! -.-'
men men... Igår så var jag och linn ute med flickan och Ior. jag började från backen med Ior och det gick faktist ganska bra! inte önskvärt kanske, men betydligt bättre nu! :D så jag hoppade upp en stund och red lite på Ior också. inget speciellt bara lite fjant på åkern. :) så det var väldigt kul tyckte både jag och Ior. flickan verkade också pigg xD sen skulle vi avsluta med att skritta en runda, men det var så jävla halt så vi gick en bit med dom istället :)  så lyckad dag igår. det var ju otroligt fint väder också! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0