Grattis! :D

Och så lovade jag att den som kom på bästa bloggnamnet skulle på en liten presentation på bloggen och min bdb. :) Malin kom på bästa namnet. Namnet står för Cassie Linn Ior Fia Flickan Sandra :D då blev det CLIFFS! Tycker det var väldigt påhittigt och bra namn så det fick det bli!     Malin är en trevlig tjej, jättefina bilder och jättefin häst såklart! :D bevaka/ bli vänn med henne på hennes bdb: Godric@bdb    Kan skriva en rad om Agnes eftersom att jag skulle ha hennes förslag egentligen, men det var upptaget. Jag skulle ha namnet som matchade min bab: WildHorse. men det var som sagt upptaget...   men besök henne också! :)
Och så lovade jag att den som kom på bästa bloggnamnet skulle på en liten presentation på bloggen och min bdb. :) Malin kom på bästa namnet. Namnet står för Cassie Linn Ior Fia Flickan Sandra :D då blev det CLIFFS! Tycker det var väldigt påhittigt och bra namn så det fick det bli!     Malin är en trevlig tjej, jättefina bilder och jättefin häst såklart! :D bevaka/ bli vänn med henne på hennes bdb: Godric@bdb    Kan skriva en rad om Agnes eftersom att jag skulle ha hennes förslag egentligen, men det var upptaget. Jag skulle ha namnet som matchade min bdb: WildHorse. men det var som sagt upptaget...   men besök henne också! :)

Kommentarer
Postat av: Linn

hahah fyndigt , cool blogg btw :D du får ringa miiig :D <3

2011-01-12 @ 21:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0