Iors tricks

Nu har jag ÄNTLIGEN fått bild på Iors tricks. han kan väll inte så mycket, men jag har inte tränat på ett bra tag nu, men det blev någorlunda iaf! :)
puss, nyss börjat träna på så inte klockrent än, men som sagt så har jag nog bara tränat på den en gång x)
"samma steg" har han kunnat ett tag nu, men lite ringrostig eftersom att jag inte har tränat på det på länge, men det släpper till sommarn. (bilden är typ 1 månad gammal)
buga. har han kunnat sen i sommras, dock så kan han inte helt löst än utan behöver lite hjälp på traven :)
"hälsa" xD jag lärde honom det för jättelänge sen och här är då första gången på typ två år jag prövar det igen. meningen är då att han egentligen ha huvudet längre ner. alltså mennan frambenen. men jag har ju inte tränat på det på länge :)
spansk skritt :) än inte klockrent det heller, men han är jätteduktig ändå! <3 det han han kunnat sen i sommras det med, strax innan jag lärde honom samma ben. :)
Och så kan han ju löslongering, ridning bridleless m.m. men det räknar inte jag som "trick" :)
Och sen var det förslag på att jag skulle skriva om hur jag lärt honom det, men jag är faktist emot att lära ut över nätet eftersom att mina metoder kanske inte funkar på andras hästar, och då kan det bli väldigt fel. så det vill jag inte göra. men om någon är hyperintresserad så kan ni kommentera eran msn så kan jag förklara lite mer utförligt där, för då kan jag följa eran utveckling lite bättre än här. vilket också gör att man kan hitta andra lösningar om det inte funkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0