Verkning av hovar

Ior har inte fårr komma ut idag, för jag var iväg och verkade hovarna på en häst som stog här innan. Nämnligen fina Lady! Deras hovslagare kunde inte komma och hon började ömma och sådär, så jag hoppade in och klippte dom :) Det gick super och hon var snäll hela tiden. Sen som tack så fick jag rida henne lite i paddocken, vilket jag inte hade förväntat mig så det var en väldigt trevlig överaskning att få sitta på henne igen! Hon är så sååååå fin och så mjuk!! Helt underbar är hon.
Så det var en jättekul vistelse att hälsa på dom, och glad att hon är så snäll att klippa tassarna på!
här har ni en bild på mig och fina, fina Lady :) otroligt underbar häst asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0